مصاحبه آرشیو خبر ها
در خانه به اندازه ی کافی غذا برای خوردن نداشتیم

در خانه به اندازه ی کافی غذا برای خوردن نداشتیم

پوشیدن پیراهن یوونتوس قطعاً یکی از زیباترین چیزهایی است که تاکنون برای من اتفاق افتاده است. با پوشیدن این لباس می توانید تاریخ باشگاه و شور و عشق باورنکردنی ای که هواداران برای این تیم دارند را احساس کنید.

ارتورو ویدال در ادامه گفت: "من وارد تیمِ بزرگی شدم، با هم تیمی های بزرگی که به من کمک می کنند که در پست خودم بهتر بازی کنم.

در رده بندی ها میان بهترین هافبک های جهان هستی؟
بله، این برایِ من باعث خوشحالی است، زیرا من برای رسیدن به اینجا خیلی سخت تلاش کردم. بله، من خودم را بازیکن مهمی در این پست می دانم و باید پاسخ های مهمی هم در کارهای دفاعی بدهم و هم کارهایِ تهاجمی. از زمانی که در کولوکولو بودم و حالا در تورین، در زمینه تمرینات فیزیکی هم خیلی کار کرده ام.

جام جهانی؛ روبرو شدن با اسپانیا، هلند و استرالیا...
شیلی ای که به جامِ جهانیِ برزیل خواهد رفت دو برابر قوی تر از آن تیم جامِ جهانیِ 2010 است. تمامِ بازیکنانِ سال 2010 پخته تر شده اند و اکنون تیمِ کامل تری هستیم، تیمی که فوتبال بهتری را بازی می کند. می دانیم که حداقل باید قهرمان جهان ( اسپانیا ) یا یکی از مدعیانِ این جام ( هلند ) را ببریم،اما به قصد بردن هر بازی وارد زمین خواهیم شد.

می توانی از گذشته ی خود بگی...
آغازِ سختی بود، من زندگیِ خانوادگیِ سختی داشتم به خاطرِ شرایطِ سختی که مادرم داشت، شرایطِ مالیِ سختی داشتیم. اما به محض اینکه شروع به فوتبال بازی کردن کردم اوضاع به آهستگی رو به بهتر شدن رفت. توپ چیزی است که من همیشه خواسته ام. از کودکی فوتبال بازی کردن را دوست داشتم و همیشه می خواستم یک بازیکنِ حرفه ای شوم. عمویِ من، بیکتور اوگو، زمانی که در کودکی فوتبال بازی می کردم حمایتم می کرد، زیرا در خانه به اندازه ی کافی غذا برای خوردن نداشتیم. او به من کمک کرد و من را روانه ی کولوکولو کرد، جایی که من شروع به بازی کردن کردم. هنوز با او در ارتباط هستم برای همه ی آنچه که برای من کرد. او به من غذا می داد تا قوی تر بشم و رشد کنم.من در کودکی خیلی لاغر بودم.

در تابستانِ 2007 به آلمان،لورکوزن رفتی...
در ابتدا این برای من یک شُک بود.در شیلی فوتبال خیلی متفاوت است و اینقدر فیزیکی نیست. دو فوتبالِ کاملاً متفاوت، اما خیلی سریع خود را با آن هماهنگ کردم.

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: